- ditt ungdomslag i Ålesund!

Møt oss på

Lekivalen 2013

ÅPNINGSTIDER BEGGE DAGER kl. 10:00 – 17:00

Vi har stand nr. 22 like ved hovedscena (5 x 6 meter)

Gruppebilde Futt og Fart
Sjokoladekappleik 2013 ny
\\\\\\\
Tre nåla
Danselogo
17570_254550177889_702182889_3951304_8342131_n
Songgruppa i Stryn_500x707_cropped_419x589

Vaktliste lørdag:

10:00 – 12:00     Leikny, Tommy, Synnøve og Svein Kåre

12:00 – 14:00     Åshild, Vidar, Annbjørg og Mariann

14:00 – 17:00     Olav, Per Gunnar,  Kristin, Knut Arve

 

Vaktliste søndag:

10:00 – 12:00     Olav, Per Gunnar, Kristin

12:00 – 14:00     Lene, Julie, Helene, Svein Kåre

14:00 – 17:00     Åshild, Leikny, Vidar

17:00 – 18:00     NEDRIGGING - Svein Kåre, Willy, Bjarne, Hallstein, Torunn, Bjørn, Knut Arve, Olav, Leikny, Vidar, Annbjørg, Ragnhild, Tommy

 

Den som har lyst til å være lenger på standen, er selvsagt velkommen til dette. Dersom oppsettet er umulig for noen, må jeg få beskjed snarest på epost eller sms (909 58 013). Hodet mitt fungerer ikke for muntlige beskjeder denne uken (les: denne uken heller J). Jeg skal direkte fra jobb til øving på Byspillet alle dager kommende uke.

 

AKTIVITETER PÅ EGEN STAND:

Pga. tidsnød har jeg tillatt meg litt enevelde og satt opp tidspunkt for aktiviteter kl. 12:00, 14:00 OG 15:00 både lørdag og søndag.

 

NB! Kl. 11:45 BEGGE DAGER  er hovedscena med Marcus og Martinus – vi må derfor tilpasse vår aktivitet til dette!

Lørdag:

12:00 Halling og godkarstykke SPRELSKE SPRETT m/Vidar – opptreden med Futt og Fart – etterpå tilbud til andre interesserte – ANSVARLIG Vidar. Leikny spiller til.

14:00 Hardingfele og folkedans – opptreden med Futt og Fart - etterpå tilbud til andre interesserte – ANSVARLIG Leikny og Annbjørg. Hallstein Spiller til.

15:00 Torader, munnharpe og trekkspill – ANSVARLIG Hallstein, Per Gunnar og Olav – felles eller hver for seg - etterpå tilbud til andre interesserte

 

Søndag:

12:00 Torader, munnharpe og trekkspill – ANSVARLIG Hallstein, Per Gunnar og Olav – felles eller hver for seg - etterpå tilbud til andre interesserte

14:00 Sanggruppa opptrer sammen med Lene – etterpå tilbud til andre interesserte – tegning inngår i denne aktiviteten - ANSVARLIG Lene

15:00 Halling og godkarstykke SPRELSKE SPRETT m/Vidar - folkedans – opptreden med Futt og Fart – etterpå tilbud til andre interesserte - ANSVARLIG Vidar. Leikny spiller til.

 

I TILLEGG MÅ VI HA FOLK TIL OPPRIGGING TORSDAG og/eller FREDAG.

Hallen er åpen 08:00 – 21:00 begge dager

 

Det er mange voksne som er opptatt med Byspillet hver kveld hele uka til og med lørdag (fra kl. 17:00). Det er derfor viktig at alle andre hjelper til med Lekivalen.

 

Vi bør derfor starte rigging på dagtid torsdag. Disse er trolig ledig på dagtid og jeg håper derfor at de kan delta på rigging:

Bjarne, Hallstein, Torunn, Annbjørg, Bjørn, Kristin og Olav.

 

Dette trenger vi: (de som henter, må også ta ansvar for tilbakelevering!)

2 bord og 10 stoler uten ermlener (hentes på lagshuset) ANSVARLIG Olav

Fargefeler/hardingfeler/toradere/munnharper – ansvarlig: Leikny, Per Gunnar, Olav

Tegnerull (Leikny tar med dette)

Fargeblyanter/tusjer (sanggruppa m/Lene trenger dette, hvis hun skal handle inn, trenger hun penger fra Åshild)

Forsterkeranlegg med trådløs mikrofon til danseinstruktører(fra lagshuset) (Svein Kåre må rigge)

PC og prosjektor til videoframsyning (kan Tommy skaffe dette, samt ta ansvar for å få tak i presentasjonen som ble brukt i fjor)

3 stk. barkrakker (Leikny har dette)

Roll-up om laget (må hentes på lagshuset) ANSVARLIG Olav

 

Vi må lage:

BILDER (Leikny har noen blinkskudd som er brukt på brosjyre – hun lager store kopier)

Liste med påmelding til Futt og Fart! (Lages på standen)

Informasjons-flyer om Futt og Fart til utdeling (Leikny tar med en kasse med flotte brosjyerer fra tidligere)

STORT KART over Ålesund sentrum m/Lagshuset (kan Willy eller Tommy lage dette?)

 

Vi har bestilt

4 stk. spotlight, 1 stk. informasjonsdisk, rødt teppe på gulvet

 

Håper alle strekkes seg så langt som fellen rekker – dette arrangementet er vår hovedsatsing i rekrutteringsarbeidet J VEL MØTT!

| Mer++